نماي كرتين وال

آبدوس طراح مدرن ترين نرده شيشه اي و جان پناه شيشه اي

نماي كرتين وال

۲۸ بازديد

نماي كرتين وال سيستم ديوار پرده يك پوشش بيروني از يك ساختمان است كه در آن ديوارهاي بيروني غير سازه اي است ، فقط براي جلوگيري از هوا و ساكنان استفاده مي شود. از آنجا كه ديوار پرده غير سازه اي است ، مي توان آن را از مواد سبك ساخته شود ، در نتيجه هزينه هاي ساخت را كاهش مي دهد. وقتي از شيشه به عنوان ديوار پرده استفاده مي شود ، يك مزيت اين است كه نور طبيعي مي تواند به عمق ساختمان نفوذ كند. نماي ديوار پرده هيچ بار سازه اي به غير از وزن بار مرده خود از ساختمان حمل نمي كند. اين ديوار از طريق اتصالات در كفها يا ستونهاي ساختمان ، بارهاي جانبي باد را كه به آن وارد مي شود به سازه اصلي ساختمان منتقل مي كند. يك ديوار پرده براي مقاومت در برابر نفوذ هوا و آب ، جذب نوسان ناشي از باد و نيروهاي لرزه اي كه بر روي ساختمان وارد مي شوند ، مقاومت در برابر بارهاي باد و حمايت از نيروهاي وزن بار مرده خود طراحي شده است.
سيستم هاي ديوار پرده اي معمولاً با اعضاي قاب آلومينيومي اكسترود شده طراحي مي شوند ، اگرچه اولين ديوارهاي پرده اي با قاب هاي فولادي ساخته شده اند. قاب آلومينيومي به طور معمول با شيشه پر مي شود ، كه يك ساختمان معماري دلپذير و همچنين مزايايي مانند روشنايي روز را فراهم مي كند. با اين حال ، كنترل اثرات نور بر راحتي بصري و همچنين افزايش گرماي خورشيدي در ساختمان هنگام استفاده از مقادير زيادي پر كننده شيشه دشوارتر است. ساير پر كردنهاي متداول شامل: روكش سنگ ، صفحات فلزي ، لوورها و پنجره ها يا دريچه هاي قابل استفاده است.
ديوارهاي پرده از نظر سيستم هاي ويترين متفاوت هستند زيرا با در نظر گرفتن الزامات طراحي مانند: انبساط حرارتي و انقباض ، براي پوشاندن چندين طبقه طراحي شده اند. نوسان و حركت ساختمان انحراف آب و بازده حرارتي براي گرمايش ، سرمايش و روشنايي مقرون به صرفه در ساختمان.

       نماي كرتين وال

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.